Zaległy Manchester City vs HSV Hamburg 2:1 + Jak powstał Kielonez Małecki

30 kwietnia 2009

Ja mam pataty zamiast mózgu. Słowo daję.

Komentują:
Premier
Wielmożna Panienka Wu


{hahaha}

Wu: Co to jest za pan? Ten obok Szczęsnego?
Tusk: Przypomnij mi, czemu sprzedaliśmy Trochowskiego i Jansena? Nierozdzielny duet, Iwańsku - Juskowiak
Wu: I pamiętaj, Iwan to jest stała niezmienna.
Wu: Ale popatrz, pod kątem mojej teori o kale, to są genialnie dopasowani! Iwan kałopęd, a Juskowiak byłby chory, gdyby w zdaniu nie wepchnął jakiegoś eee
Tusk: Iwan to siła elektromotoryczna, a Andrzej opór wewnętrzny? {lol} Szkoda, że Pufa zmienia nazwę...
Wu: Owszem {hahaha} Ale Joll ma mine...to Mark Hughes to klub? Jak Marek Dupnica? {lol}
Wu: A kto tak fajnie wczoraj nurkował w MU - Porto? Neville? {lol} Hamburger ma projekt strojów podobny do Legii.
Tusk: U mnie ciemno jak w dupie, a tam słoneczko. Ciekawe, czy lubi czerwonki.
Tusk: {hahaha}{hahaha} Lubię atmosferę na angielskich stadionach. Iwan, ty nas lepszymi kwiatkami raczysz.
Wu: Werder to w jakieś bliskiej przeszłości był mistrzem Niemiec?
Tusk: Wiesz, że rok temu był horror w Getafe? Phi, Roy strzelił w 10 i jest fajnieszy.
Tusk: Sorry Hamburg, ale meistra to zostawcie w spokoju. Wy sobie wygrajcie Puchar Niemiec, Werder Pufe i będzie gitara.
Tusk: Tak, w 2004 roku chyba.
Wu: 5 min - O! Jak ślicznie podał do bramkarza. Robinho, dlaczego nie grasz w Serie A? Cho! Jest wakat po Adriano. Bo Robinho to luzak! Śpiewał tam na pewno "Dres, mam dres"
Wu: 7 min - Kandydują do Tv Total?
Tusk: Możliwe {lol} Noo, Gomez nam dupę uratował. Dzięki temu awansowaliśmy na 2. miejsce.
Tusk: Olic jest lewonożny niczym Ciacho!
Wu: Znowu 44 na boisku {lol} Ale Hamburg jest mniej wyraźny dzisiaj {lol}
Wu: Rost bez pudła chce do Tv Total! {hahaha}
Wu: Ja na desce też jeżdżę na lewą nogę. Taki styl się Goffy nazywa {lol} 11 min - Perrero!GOL!
Tusk: Gooooooooooooooool! Znowu nasz ex!
Tusk: Przez te gole w Stambule nagrabili sobie u Żony.
Wu: Wiem. Oj, wiem {lol} Mają, krótko mówiąc, przesrane {lol}
Wu: 14 min - Olic spryciarz. Ale Vinc go chyba nie lubi.
Tusk: A na prawą? {lol} Pluto? {lol} Walnijcie im jeszcze jedną, niech się poczują jak my.
Wu: Regular {lol}
Wu: 15 min - Trochowski, że niby ręka?!
Tusk: Piotrek, co ty narobiłeś?
Wu: Sęk w tym, moja droga, że nic.
Tusk: Sędzia Angolub. No i dupsko.
Wu: Bez przesady. Drużyny z Manchesteru mnie irytują.
Tusk: Z tego wynika, że piłkarzom trzeba amputować ręce, wtedy piłka ich tam nie trafi.
Wu: Albo uszyć takie wdzianka bez wylotów {lol}
Tusk: Kaftany {hahaha}
Wu: Bezpieczeństwa {lol} Wtedy moje wyobrażenie "szalonego" piłkarza, nabrałoby nowych kolorytów {lol}
Wu: W Manchesterze jest szajka szejków.
Tusk: Kto wie, może kiedyś kupią Ciacho za miliard?
Wu: Czego? Jenów? {lol}
Tusk: Koron Słowackich!
Wu: Dlaczego w Bundes są podpisy z nazwą klubu pod numerami na koszulkach?
Tusk: Nie wiem, nigdy się nie zastanawiałam. To pewnie wskazówka dla Ciacha, którzy są nasi {lol}
Wu: 25 min - Ależ Robinho świetnie podaje...-_-
Wu: 28 min - Bramkarz ManCity wyglądał tak przy wybiciu piłki, jakby chciał kopnąć Olicia w dupę {lol}
Wu: 28 min - ManCity jest niekwestionowanym mistrzem celnych podań w statystykach prowadzonych przez astygmatyków.
Wu: 32 min - Ale Bridge ma koloid ze śliny {hahaha} Capello co za mina! {lol}
Wu: Caisedo wygląda bardziej jak 50 Cent niż Adriano "Chyba, że nie umiem liczyć do 10" {lol} Iwan, a nie jest ich przypadkiem 22? {lol}
Tusk: Iwan plecie androny, trafiła go w ramię.
Wu: Pan z megafonem!
Wu: "Przetańczyć z tobą chcę, całą noc..." Juskowiak spalił żart.
Wu: 43 min - A teraz naprawdę ładnie w poprzeczkę przyłożył.
Wu: Co symbolizuje herb Hamburga? {lol}
Tusk: Ich sympatię do geometrii? {lol}

PRZERWA

Wu: "Bez szkody dla Iwana"? {lol} Właśnie, ciekawe jak na niego wołają na Woronicza.
Tusk: Zrozumiałam "Ależ akcja była tęga" {lol}
Wu: Iwan Meloman.

II POŁOWA

Wu: Myślisz, że Caisedo grał z nami w 2006?
Wu: 50 min - Caisedo GOL! Ale ruszał się w tym polu karnym, jak mucha w smole. Nie ma co, Hamburg obrońcami stoi.
Tusk: Walcie się na twarz.
Wu: Dlaczego kibice ManCity wymachują bananami? {lol}
Tusk: Właśnie, dawać Mladena!
Tusk: Dlaczego oni machają bananami?
Wu: {hahahaha}
Wu: IwAAAn bez dwóch zdAAAń w formiEEEe.
Wu: Moja babcia : "Kto komu co strzelił?"
Tusk: Hamburg farciarze.
Tusk: Źle to widzę, Iwan już jęczy.
Wu: Hamburg zaczyna marazmować, trochę jak wy z Barcą.
Tusk: To tylko Iwan.
Tusk: Guss nie miał co robić tylko sobie puls mierzyć? Czy on to po prostu czuje?
Wu: No wiesz, 4:4? To musiał strasznie nudny mecz być {lol} Sprawdzał czy żyje {lol} Ale Iwan ryknął. Hamburg robi Lecha. Totalnego. Ciekawe czy mają swojego Kikuta.
Tusk: Co tu się dzieje?!
Tusk: Błagam, nie {hahaha}
Wu: Zabayeta biegł jak taki pingwin, albo inny karakan.
Wu: 66 min - Caisedo ładna klepa. Robinho jedzie, traci...Elano to kawał kretyna.
Wu: 69 min - AUĆ! Zlatan 4 kolejki temu też tak dostał, ale bardziej się odkrył i to bramkarz atakował.
Wu: 71 min - Petric wejdzie, Petric! xD
Tusk: 9 razy? Prawie jak Toni!
Tusk: To takie typowo niemieckie - nie mam co zrobić z piłką, to podam bramkarzowi {lol} Mladen, szczel szczuba!
Tusk: Mówiłam, że lubi czerwonki.
Wu: Mladen jest jednym z chorwackich piłkarzów, których komentował Tomaszajto. 76 min - No i czerwona. Ma, co chciał. Ale ja się przesłyszałam, czy on powiedział 3 żółte kartki? {lol}
Tusk: Myślałam, ze Hughes to Listek o.O
Tusk: Przegiął. 2 by wystarczyły. Given robi Kahna.
Wu: A, 4 minuty jeszcze nie mogę spać {lol} A jak będzie dogrywka? {olaboga}
Tusk: Olic umiera ;(
Wu: Mógłby się tak poślizgnąć podczas biegu. I taki Mladen by wystrzelił! 93 min - Oj, oj. Co się stało Oliciovi? Sędziemu ktoś powiedział, że jest kretynem?
Tusk: Kończ już to.
Tusk: Lalalaa, niemiecki półfinał!
Wu: HAMBURG!
Tusk: I niemiecko - ukraiński finał {lol}

DODATEK SPECJALNY

Wu: Stał sobie taki bezbronny majonez na blacie. I ja, jakoże jak wiadomo czytać nie umiem, a przynajmniej nie z daleka, zmiast "Majonez Kielecki" przeczytałam "Kajonez Małecki" {lol}

0 komentarze: