Rapid post. FCB vs FCB oraz HSV vs ManCity

10 kwietnia 2009

Przedewszystkim mecz Hamburga z ManCity był wyjątkowy pod jednym, istotnym względem.
Wygląda on TAK, TAK i jeszcze ewentualnie TAK.
Hardcore xD

A teraz zapraszam do czytania.

FC Barcelona - FC Bayern Munchen (4:0) 4:0


Komentują:
Tusk a.k.a Premier
Wu

Maa


Wu: Ale tu się dramaty rozgrywają w serialu, którego nazwy nie znam. W ogóle...takie chmury się zbierają...xD xD
Tusk: Dramat to jest teraz. Telewizor mi nie działa. Nie obejrzę buzi. Buzi, które dostaną po łbie.
Wu: Jak to, nie działa? Stara, tutaj tak dudni, że ja się autentycznie boję {lol}
Maa: U was też taka burza? {boi się}
Wu: Zaczyna się dziać coś niedobrego, ale co z tego wyniknie to bóg jeden wie. A co? Aż tak źle? U Twoje Żony dramat, telewizor popsuty.
Tusk: Nie działa, w Katalonii śnieżyca.
Wu: A w Łasku nie ma burzy?
Tusk: Była, ale to nie jej wina. Mam zepsutą antenę.
Maa: Coś niedobrego to znaczy?
Wu: Tzn. nie tyle odbiornik co antena. A burza jest burzą z Mediolanu. Ewidentnie się czai {lol}
Wu: Dudni tak niefajnie. Ale ja od małego boję się burz wieczorami {lol} A już jak psy mi piszczą to...{lol}
Maa: Mój pies się w łazience chowa {lol}
Tusk: La bestia negra. Liczę na was.
Wu: Pomyś, że ja muszę ten mecz oglądać w dobudówce z blaszanym dachem {lol} Jak zacznie padać, to przyda mi się wzmacniacz.
Tusk: Po co mi ten mecz przypominają?
Wu: I muszę to oglądać przy świetle {lol} "Kruuuufa" {hahaha}
Wu: "Włoski zabójca Luca Toni"
Wu: Wiesz, że ci kretyni z Marcy zorganizowali w Barcelonie sondę pt. "Kto twoim zdaniem ma większe szanse na wygraną?" {lol} Jacuś coś się wysłowić nie może.
Wu: Telewizor ożył?
Tusk: Nie, tata mnie do babci zawiózł.
Maa: Ja tam uważam, że Bayern wygra.
Wu: A ja tradycyjnie, że będzie remis {lol} Fajerwery to się dopiero zaczynają w meczach rewanżowych.
Wu: Pozdór tatę. Twoja Żona komentuje z nami xD Farciarze jesteście, Szczepłek po was nie jeździ jak po łysej kobyle. Barcie popsuły się głośniki.
Tusk: Ja tego nie komentuje. Lell. Nie żyjemy
Wu: Co w tym takiego nieprawdopodobnego? Ale Eto'o jest brzydki tak zupełnie bez włosów. Valdes, zrób Boruca!
Wu: Jak bardzo serdecznie Ribery przywitał się z Henrym? {lol} Ale posłuchali Jacka, wysoko stoją.
Wu: Naoglądałam się spalonych w derbach Mediolanu, ale fajnie by było jakby Henry się teraz postarał {lol}
Maa: Hamit gra. Nie wierzę.
Wu: No! A Szpak już nawet odkrył, że jest Turkiem! {lol} A uważasz to za akt desperacji? {lol}
Maa: Odkrył? Kiedy? Ja tego nie słyszałam ;( Obstawiamy z mamą, w której minucie Hamit zejdzie z kontuzją. Mama mówi, że 13, ja że 30 "Skoncentrowiony" {hahaha}
Wu: Gdzie grał wcześniej Pique, że ja go kojarzę?
Maa: Manchester
Wu: Nie wzywaj przy mnie imienia szatana {lol}
Tusk: Źle to widzę.
Wu: Teraz wiesz co czułam przy meczu z MU. Myślę, że nie będzie tak źle. 4 min - O. Eto'o ładnie. Ale na szczęście niecelnie.
Wu: 5 min - Henry ma świadomość tego, że Ribery wie gdzie mieszka {lol}
Wu: "Trio, o którym wszyscy wiedzą, że to nie jest trio"
Tusk: Ja pierdziele.
Wu: 8 min - Powiem szczerze, że miłoby było, gdyby ktoś go krył... [ GOL - 8 minuta - Messi]
Wu: Zagrzmiało. Gniewnie. Burza jest za Bayernem {lol}
Tusk: Wyjdźcie i nie wracajcie.
Tusk: ED WAM W OKO!!!
Wu: Zacytuję ciebie z początku marca "Macie jeszcze dużo czasu do odrobienia strat"
Wu: Ale Marquezowi ładnie w krótkich włosach. 11 min - Henry się czegoś boi / 12 min - AUĆ. No i zaczęło padać. Burza ich nie lubi [GOL - 12 min - Eto'o]
Tusk: Ale Bayern to nie Inter. To jedna wielka kupa.
Maa: Yyyy.
Tusk: Będzie Sporting.
Maa: Zjebali.
Wu: Mało powiedziane. Grają jak Lech w drugiej połowie Udinese - Lech.
Wu: Nie wiem co ci powiedzieć. Na remis szanse macie nadal.
Wu: 17 min - Messi żółta. Może pomyślał, że żeby dostać Złotą Piłkę trzeba też umieć nurkować? {lol} Zaraz Pepa na trybuny wywalą {lol}
Maa: Nie wiem, nie oglądałam {lol}
Tusk: Danke, Howard.
Maa: I Barcelona nie ma trenera {lol}
Wu: 19 min - Co zrobił Oddo?
Wu: Pepe oszalał. Myślę, że oglądał nasze mecze i obrał sobie pewnego Portugalczyka za wzór. No i go wywalili {lol}
Maa: Moja mama zdradza z nim Jose...jak ona może?
Wu: Przyganiał kocioł garnkowi {lol}
Wu: Ale tam ktoś za nim ma zaciesz. Pewnie coś w stylu "Hehe siedzę za Pepem, hehe"
Wu: 22 min - Henryk na spalonym!!! {hahaha} Au, Butt dostał z buta.
Wu: Butt ładnie krwawi o.O
Tusk: Dzięki Henry, że nam zabiłeś bramkarza.
Tusk: Klub mi się sypie, a ja nic nie mogę zrobić, tylko wierzyć, że następny sezon będzie lepszy.
Wu: Szczerze mówiąc, nie wygląda na takiego co by mógł grać dalej.
Wu: 28 min - Ja odnoszę tylko takie dziwne wrażenie, czy wy naprawdę drepczecie?
Wu: 30 min - Ta piłka wyglądała jakby ją wiatr znosił. Coś mi się wydaje, że z MU by się wam lepiej grało.
Tusk: Włosi jak zwykle na spalonym {lol}
Wu: A ja się zastanawiałam dlaczego w Interze tak rzadko spalone są {lol}
Wu: Iniesta był "kontuzijowany". "Bayern, Bayern" {lol} Katalończycy to Pollacos. Nie wiem czy Howard dobrze przemyślał decyzję sędziowania tego meczu {lol}
Tusk: Po EDA PRZYPOMINASZ TEN MECZ?! Bardziej nie mógł mnie rozsierdzić.
Wu: Tusk, nas się nie lubi. Na Inter też masowo wrzucają.
Tusk: Pójdę tam i każdemu po kolei w przerwie skopię tyłek.
Wu: Ale zróbcie coś! Prowokujcie, walczcie, cokolwiek. Tylko nie róbcie Irlandia - Polska
Tusk: Oni mają opóźniony zapłon.
Wu: 36 min - LOL. Messi to jest jednak gość.
Wu: No to jesteście w dupie [GOL - 37 min - Messi]
Tusk: Ja wiedziałam, że tak będzie. Niech oni nie wychodzą na drugą połowę.
Wu: Ale przynajmniej go pilnowali. A nie, jak przy pierwszym golu zostawili samopas. Ale już wolę, żeby Barca po raz 3 wygrała LM niż MU.
Wu: Masz teraz nastrój mniej więcej jak Bombel?
Tusk: Dokładnie taki. Mam ochotę wziąć każdego za ryj i wrzasnąć. Nawet Piżmak mnie pociesza...To musi strasznie z zewnątrz wyglądać.
Kaa: Bayern daje dupy, cudownie. Zaiste cudownie.
Wu: Ale boją się. Gdyby chociaż trochę się skupili, może coś by z tego wyszło.
Wu: 41 min - Smutne to trochę, ale cholera na własne życzenie.
Wu: Szpak coś mendzi o woli walki. Jak to jest wola walki, to ja nie wie jak nazwać to, co robą Turcy. Webb mało profesjonalnie [GOL - 42 min - Henry]
Maa: To w końcu ile jest?
Wu: Zaliczyli im te bramkę. 4 : 0
Wu: 45 min - Tak. Atakujcie 4 na 6 bramkę Barcelony. Jasne. Na pewno się uda.
Maa: Nie mam już pakietu.
Wu: Ja, gdyby nie dziadek i jego pieniądze też bym ledwo zipała. 47 min - Henry {hahaha}{hahaha}{hahaha}
Tusk: Jesteśmy gorsi niż Wisła Kraków.
Wu: Jak strzelicie bramkę będziecie takimi samymi hegemonami.
Wu: Nie chcę być złym prorokiem, ale w Polska - San Marino do przerwy też było 4:0
Tusk: Nie wychodźcie na drugą połowę. Nie róbcie sobie wstydu. Ja myślałam już w przyszłym sezonie. W Pucharze UEFA jest fajnie.


STUDIO


Wu: "Guardiola ma cojones - To co musi mieć Klinnsman? - Klinnsman będzie miał urlop" {hahaha}{hahaha}
Tusk: Co zarząd zrobił przez te 8 lat nie tak, że tak bardzo odstajemy od czołówki? Przecież nawet w Bundes przeciętniaki robią nas jak chcą.
Wu: Właśnie. Co wam się stało? Chcą go zaprosić na Puchar Polski? Brawo PZPN.
Tusk: Klinnsman na wieczny urlop. Stefan, nie broń nas. BAYERN TO ZŁA DRUŻYNA. Oni nie istnieją.
Wu: Dostaliście osobiste "Hehe" od Jacka. Stara, ja się autentycznie o was boję.
Wu: "Piłki nie powąchał" {lol}. Co ja ci poradzę? {tuli} Naprawdę nie wiem, od czego zależy ta wasza niemoc.
Tusk: Kolejna przepłakana noc. Nienawidzę ich za to. Czemu oni nie mogą być normalną drużyną? Czemu się nie może powtórzyć mecz z Realem?
Tusk: Niech nie wychodzą, radzę im dobrze. Wstyd na cały świat.
Wu: Ale po prawdzie, myślę, że ktokolwiek by z nimi nie grał i tak by odpadł.
Tusk: Ale nie dostałby 69:0
Wu: Nie wywołuj dwucyfrówki z lasu.
Wu: Teraz chyba możecie przyznać, że Jurgen był błędem.

II POŁOWA

Tusk: A jednak wyszli. Co za wstyd.
Tusk: Barcelona chce dać walkower? Dzięki chłopaki. Jesteście słodcy.
Wu: W dupę ze wstydem. Telewizor dawał ci znaki, było zostać w domu {lol} Pozostaje mieć nadzieję, że im się odechciało. Ale żeby aż taka przepaść?
Tusk: Gdzie ten Szwszw, który odesłał 2 razy z kwitkiem Krysię i inne portugalskie gwiazdki? Gdzie ten nieustępliwy Bombel i Ribery robiący z piłką co chce?
Wu: 48 min - Łu. Ładnie go skosił.
Wu: Mimo wszystko odrzuca mnie wasza postawa w tym meczu. Luca-spalony w końcu dał nura czy nie?
Wu: Zostali w lidze niemieckiej parę kolejek temu. Na boga, zmieńcie trenera.
Tusk: Ja mam wrażenie, ze ich nigdy nie było. A taki rewanż z Getafe był tylko snem.
Tusk: Przecież mówiłam, że tak będzie. A wszyscy wmawiali, że mamy szanse. Bundes to 7 liga Europejska.
Wu: E tam. Barcelona po prostu gra fenomenalnie. Naprawdę mało kto ich może przejść w tym sezonie, jak są zmotywowani. I paru zawodników wam wypadło ze składu.
Wu: Módl się, żebyście nigdy więcej w żadnych rozgrywkach nie trafili na Hiszpanów. Albo nauczcie się grać w jakimś godnym profesjonalnego futbolu tempie.
Tusk: Ale kto by chciał trenować Bayern? Chyba nawet Janas nie. Jurgen pewnie dzwoni teraz do Lowa i pyta co robić.
Wu: Wiesz, są tacy co lubią wyzwania. Ancelotti od nowego sezonu najpewniej jest bez pracy.
Tusk: Albo rozwiążmy ten żałosny klubik, a Marta niech kibicuje TSV.
Wu: Zmieńcie trenera, kupcie paru solidnych zawodników i zobaczymy.
Wu: 59 min - Tak Toni, jeszcze wolniej biegaj.
Tusk: Beckenbauer powinien ich przejąć. W czasach kryzysu zwykle działało.
Tusk: Lahm z kontuzją byłby lepszy niż &%$@*! Lell.
Wu: Pachnie mi czerwoną kartką. Ze Roberto tak po przyjacielsku popchnął Alvesa. Aż za bardzo po przyjacielsku.
Wu: Ale Barca trzeba im przyznać, cudo. Tam nie ma słabych punktów.
Wu: No, oprócz Valdesa {lol} Ale jakoś niebardzo chcecie się o tym przekonać.
Tusk: Mam minę jak Ulli.
Tusk: Jak to Toten Hosen śpiewali: "Ich wurde nie zum FC Bayern Munchen gehen". Tak mówi każdy, komu Ulli proponuje grę dla Bayernu.
Tusk: FC Bayern, Scheiss des Sudens.
Wu: Nie Barca pierwsza i nie ostatnia jest poirytowana grą Bayernu w tym spotkaniu. Cieszę się, że Inter nie daje mi powodów do tak mocnych słów {lol}
Wu: Pepe na trybunach mnie tak bawi {lol} Z tym swoim wyglądem z gadających głów Monty Phytona {lol}
Wu: 70 min - Lepiej późno niż wcale. Rożny. Heh, w ogóle fajnie, że się ktoś ruszył.
Wu: Jak dla mnie, to oni skandują "Mierda"
Tusk: Po tym meczu Bombel powinien stanąć przed kamerą i przeprosić kibiców za 2 ostatnie mecze "Spokojnie wykorzystują Valdesa"
Tusk: A może "mierna". jako ocena Kickera dla Bayernu? Bayern jest beznadziejny, podobnie jak reprezentacja Niemiec i całe Niemcy, a również i ja.
Wu: A z jakiej racji ty? Mierda to po hiszpańsku gówno.
Tusk: Bo ja to wszystko poprzednie lubię. Jeśli Krkic strzeli gola, nie pokażę się Kulce na oczy.
Wu: Oj, już nie gadaj takich absurdów. Było ustawić się 1-0-10 i bronić. Regulamin tego nie zabrania.
Tusk: Pole position mówi wszystko.
Wu: Twoja mina chce zabijać teraz?
Tusk: Nie. U mnie zrezygnowanie miesza się ze smutkiem.
Wu: Ja przeważnie pałam rządzą mordu, kiedy moja drużyna przegrywa.
Tusk: Ja już do tego nie mam siły. Czy Bayern ma w ogóle jakąś taktykę?
Wu: Z całą pewnością nie. Powściekaj się. Szybciej ci przejdzie.
Tusk: Jak się gra jak debil na czas, to tak jest.
Wu: 91 min - {hahaha} O ludzie. Lepiej dla was, żebyście jak najszybciej o tym meczu zapomnieli.
Tusk: Dlaczego Fussballgott nas opuścił?
Tusk: Jestem dzisiaj wrakiem. Napiszę do Monachium wniosek o odszkodowanie za ubytki na zdrowiu psychicznym.
Wu: Idź spać i zapomnij o tym. O...znowu ten kretyński hymn -.-

Puchar UEFA

HSV Hamburg - Manchester City (1:1) 3:1


Komentują:

Tusk
Wu


Wu: Ja bym nie miała pretensji, jakby się ten serial już skończył. Mógłby nawet tak ogólnie. W ogóle. Zniknąć.
Tusk: Yoda mistrz wielki jest i składnie przejęłam jego.
Wu: KARPATKA!
Tusk: Ee...po eda pokazali Bayern?
Wu: "Menczester sity". Anglicy są za słabi na Pietruszkę {lol} Sam jesteś druga liga facet.
Wu: Mają was za swoich {lol} Czy ed to taki metaforczyny chuj?
Tusk: Nie mogą się nad doczekać w przyszłym sezonie {lol} Dokładnie tak {lol}
Tusk: Iwan, stęskniłam się. Moje głośniki też. On powinien komentować Bayern, SzpaQ jest dla nas pechowy.
Wu: Trener Hamburga zawsze mnie kosmicznie rozbawia {lol}
Wu: Jakiś koleś w Sity nazywa się Irlandia {lol}
Wu: Dlaczego Józkowiak? Co ja eeee takiego eeee zrobiłam eeee?
Wu: Już wolę to yyyyy Kołtonia {lol}
Tusk: Słyszałaś ten cytat Michała Pola o kibicach i klubach?
Wu: Petric <33333333
Wu: Nie? A powinnam? {lol}
Tusk: Olic nasz przyszły! Jansen, nasz były! {lol}
Wu: Trochowski! Nasz, który przepadł! {lol}
Tusk: Powiedział kiedyś, że to nie kibice wybierają sobie klub, a klub kibiców. Nie wiem, czemu Bayern wybrał sobie mnie...Ale ciekawe, czy ma to odnośniki do innych sportów i czy taki Morgi, Kimi albo Novak też mnie sobie "wybrali"
Wu: Chyba gra Bellamy, bo go znad dziecka nie było widać {lol}
Wu: O, Burkina Faso? Z kraju Kity? Miło mi, że Widzew i Inter mnie wybrali. A to ma jakieś przełożenie na charakter wybranego?
Wu: 35 sekunda - Irlandia strzeliła gola! Zrobili z nim to samo co wy z Messim wczoraj w 8 minucie {lol}
Tusk: Czyli mogę zwalić winę na Bundes? {lol}
Tusk: No ed ManCity w oko!!!
Tusk: Ja nie chcę drugiego wczoraj.
Wu: Bez dwóch zdań {lol} Nie wiem. Może u was ogółem na prawych flankach grają jakieś totalne lufy {lol} No i cholera pająk w pokoju.
Wu: Mam pająka w pokoju. Boję się!
Wu: 9 min - O! Remisik. Jak miło. Wywalcie Angoli chociaż z tych rozgrywek.
Tusk: Będą mi ten mecz wypominać jak finał ManU, coś tak czuje {lol}
Tusk: Jol bardzo happy {lol}
Wu: Głupi pająk. No nie mogę oglądać meczu. Nerwicy dostaję.
Tusk: To go rozpłaszcz kapciem, gazetą czy czymś...
Wu: Ale on jest duży, a ja mam arachnofobię. Niestety.
Tusk: A jesteś sama w domu? Może poproś kogoś, by go zabił?
Wu: Prosiłam, ale uciekł i nie mogą go złapać, a teraz babcia fochy stroi, że jej W11 chcę przełączyć. U mnie trochę podwójny obraz, ale przynajmniej pająków nie ma {lol} Cała się trzęsę dosłownie {lol}
Wu: 20 min - Ktokolwiek główkował, robił to z głową {lol}
Tusk: Jol grał dla FCB potwierdzam. Tego drugiego nie zaprzeczam {lol}
Tusk: Sprzedając Jansena zrobiliśmy interes życia, nie ma co.
Wu: 21 min - Ale Jansen zaszalał. U mnie biega 44 piłkarzy. Fajne nie? {lol}
Tusk: U mnie tradycyjny zestaw {lol}
Wu: I dwie piłki {hahaha}
Wu: Marcel Jansen, bardzo seksi. Kupcie Petricia! <3333333
Tusk: Powiem Uliemu. W ogóle, my mamy 3 napastników w całej drużynie, a Barca wczoraj tyloma grała + 2 się rozgrzewało {lol}
Wu: U mnie mają uszy na policzkach. Może te postacie w negatywie obok nich to szybkość? Wiesz jak to fajnie wygląda? {hahaha}
Wu: Zrobiłam zdjęcie tej widmowej 22 {lol} Wyrównane to jest. Wow, jaki spaloooony. No prawie do Zakopanego.
Wu: Możemy wam oddać trochę swoich napastników. Mamy 8 z czego 2 gra regularnie {lol}
Tusk: Olic to taki Ribery dla HSV?
Wu: A skąd ja mam to wiedzieć? Olic (tak, na pewno Ola panie Samsung) jest całkiem niezły. Przyjżę się :D
Wu: Olic gra na środku pomocy?
Tusk: Jest normalnym napastnikiem, ale nie wiem, jak go Jol ustawił.
Wu: To może jest prawy, ale zbiega do środka. Na to przynajmniej wygląda. "Szalony mecz" {lol}
Wu: No cóż...dobra jest każda droga [dostania się do rozgrywek Europejskich]. Ale z drugiej strony...Sity jacyś tragiczni nie są...
Tusk: Bombel wygra klasyfikację zawodników fair play.
Wu: Ten łokieć na Leo na pewno będzie decydujący {lol} 37 min - Trochowski okazał się zbyt cwany. Prawie Polak. Piłkarz. Zbyt cwany? Ewenement.
Wu: Ale muszę się zgodzić z Józkowiakiem. Obronę mają jak z bajki. Szkoda, że bez happy endu {lol}
Tusk: Trochowski lubi Bombla!
Wu: 41 min - "O jezus". Myślę, że Trochowski jest niepokornym legionistą tylko jeszcze o tym nie wie.
Wu: Mam Iwana w stereo. Piłkarzy w stereo. Żyć nie umierać.
Tusk: Cieszę się, że Olic przechodzi. W dodatku za free.
Wu: 44 min - Trochowski, ale po polsku zagrałeś.
Wu: Tak Iwan. Zatrzęsienie goli [do przerwy 1:1]

STUDIO


Wu: Myślisz, że HSV naprawdę będzie miało Meistra?
Tusk: Ja w tym względzie jestem stronnicza. Więc nie powiem {lol}
Wu: Jak ci szejkowie nie mają co robić z pieniędzmy to mogą mi trochę dać.
Wu: Ale ja pytam obiektywnie {lol} Podolski dopiero ma odejść? {lol}
Tusk: Obiektywnie to cała pierwsza szóstka ma. Naprawdę. Strasznie małe różnice punktowe są. Podol zwiewa do ukochanej Kolonii.
Wu: Ja po prostu myślałam, że już zwiał.
Tusk: Nie do Toniego. Do Mirka. Drewno na ławę.
Wu: To było złośliwe {lol}
Tusk: On wczoraj też był złośliwy. Drażnie mnie to, że cały mecz stoi w miejscu i czeka na idealną wrzutkę. Ruszyć tyłka nie potrafi.
Wu: O kim ty mówisz? {lol} Wiesz, że Zlatan robił tak przez połowę zeszłego sezonu? {lol}
Tusk: Nie, nawet wczoraj był na ławce. Nie mam pojęcia, czemu nie grał.
Tusk: Ale jeśli to nie przynosi skutku, podonie jak taktyka "podam do Francka, on to załatwi" to wypadałoby to zmienić. Brakuje mi Makaay'a.

II POŁOWA

Wu: No to faktycznie Iwan, wiemy o wiele więcej niż 45 minut temu.
Wu: Ale z 15 Javiera ciacho...i do tego Hiszpan :D
Wu: 47 min - Pan Aooo ma niezły dopalacz.
Wu: "Robinho i jego bicyklety". E, gdyby mięli Zlatana, którego mam szczerą nadzieję nigdy nie dostaną, to mięliby duże szanse na wygranie Pietruchy. Wiesz co? Zdałam sobie sprawę, że Zlatan wyżej zaszedł w LM jak był gówniarzem i grał w Ajax'ie.
Tusk: Daj spokój, mięliście głupiego rywala na dzień dobry.
Tusk: Tymoszczuk do nas przyjdzie i powie "Fajnie macie w tym Stuttgarcie"
Wu: {lol} Czujesz, jakby toś przyszedł do Warszawy i "Ładny ten Kraków" albo "Łódź faktycznie ma niepowtarzalny klimat"
Wu: Ale i tak jak sobie przypomnę Zlatka z Ajaxu to mi się śmiać chce {lol} Nie ze względu na umiejętności, ale za całokształt. 55 min - Bellamy powiedział tere fere. Wiedziałam, że powie o Gattuso. No po prostu wiedziałam {lol} A propos, Gennaro pobił Zlatana na meczu Milan - Ajax w LM {lol}
Wu: 58 min - Patrzcie go! Jaki cwaniak!
Tusk: Helmut przyjechał do Polski. Pewnie chce mi złożyć kondolencje osobiście {lol}
Wu: Olic chodzi jak zmutowany żołnierz {lol}
Wu: 61 min - O ja! Wright to naprawdę cwaniak!
Tusk: Siatkówka!
Wu: 62 min - Olic założył siatę numerowi 4. KARNY! Jeszcze pożałuję, że to powiem, ale dawno nie widziałam karnych. Naprawdę dawno. TROCHOWSKI! 2:1!
Wu: "Zagranie Olicia do Petricia". Hanna Monthana! Suley Ari Muntari! Yo'!
Wu: 66 min - Jansen ewidentny astygmatyzm.
Wu: 69 min - Hamburg się rozchulał. Jansesn lubi Beckhama, że ma 7?
Tusk: U nas miał 23 {lol}
Wu: Beckham i Materazzi. Ale zestaw {lol}
Tusk: Ex Bawarczyk za przyszłego Bawarczyka
Wu: 71 min - Robinho nie jest wybredny. Może paść wszędzie.
Wu: Tak. Trochowski na pewno powiedział "kurde motyla noga"
Wu: Ale oczywiście jaki jest cząstkowy wynik tamtego spotkania to już nie łaska powiedzieć?
Tusk: 3:0 dla Werderu. Tak właśnie obstawiałam {lol}
Wu: 77 min - Ale Jansen pobiegł. To źle, jak jest się piłkarzem i się biega? 3:1!!! GUERRE(I)RO!
Tusk: Nasz człowiek na obczyźnie strzelił bramkę!
Wu: Ale obrońca od Guerrero jak zauważył, że obiega zaczął biec tyłem w jego kierunku {hahaha}
Wu: Cofam moją wypowiedź o pozytywnej grze The Citizens {lol}
Tusk: Czemu nie mogę takiemu Hamburgowi kibicować? Przynajmniej nie musiałabym się wstydzić.
Wu: 82 min - Pitroipa się ino lekko pogubił {lol}
Wu: 82 min - Schodzi cwaniak! Dlaczego? Mogło być tak zabawnie.
Wu: Nie zadawaj mi kłopotliwych pytań, na ktorego w zasadzie nie ma odpowiedzi {lol}
Tusk: Mając 7 mistrzostw na koncie powinni mieć 2 gwiazdki nad herbem.
Wu: Westchnienie Józkowiaka sugeruje, że już przeżył kilka takich "Magicznych Wieczorów" [w Hamburgu]
Wu: Gwiazdka za 3,5 mistrzostwa? {lol}
Tusk: Nie, jedna za 3, dwie za 5, trzy za 10 i cztery za 20.
Wu: 90 min - Dlaczego on to wyłapał? "Move, move, move, move!" {hahaha}
Wu: Slut. W sensie, że po szwedzku {lol}
Tusk: A co to po szwedzku oznacza?
Wu: Koniec {lol}

0 komentarze: