Panathinaikos Ateny : Athletico Madryt (2:3) -> Awans Athletico

27 sierpnia 2009

Jednak darzę blogspot jakimś trudnym do opisania afektem xD

Komentują : (jak zwykle)

WU
TUSK


I POŁOWA


Wu: Ale mam genialne wyczucie czasu! Uwielbiam ludzi, którzy mają w nazwisku "Kulos" (Nawet jeżeli ów Kulos zamienia się wraz z upływem czasu w "Pulosa") {hahaha}
Tusk: Super. Będą mi puszczali mecze na Srolsat Srutbol, a ja będę wyginać antenę we wszystkich kierunkach, licząc na sygnał z Czech. Brych ostatnio poprawnego gola Kloseta nie uznał. Jest gorszy niż Fandel, Drees i Rafati razem wzięci. Merka nie liczę. Nie porównujcie tej Pieśni do piosenek Madonny.
Wu: Drees{hahaha} Miejże litość, człowieku. "Jeszcze się tam coś działo w nocy" (Borek, a propos transferowych zakosów Chelsea na Aguero)
Tusk: Drees ma w dodatku tytuł doktora! Te trybuny wyglądają pusto.
Wu: Pan numer 26 zagrał bardzo po polsku.
Tusk: Ale ciekawostki ma jak SzpaQ. Poseł PO!
Wu: Wiesz? Na złość PO założyłabym partię PRZED.
Tusk: Gdzie tu jest zegar? Skąd ja mam wiedzieć, kiedy sięgnąć po talarka? Kiedyś u Federowicza pokazywali Rokitę u Olejnik PRZED i PO {lol2}
Wu: Ale sędziowie mają teraz gustowne uniformy. Widzowie Polsatu czasu nie liczą? Ja chcę zegar!
Wu: Barcelonie to ja się nie dziwię, że chciała ściągnąć bramkarza. Ja na ich miejscu wzięłabym nawet Fabiniaka! BA! Pawełka bym ściągnęła!
Tusk: U nas nawet Radzio by się nadał.
Wu: Aguero jaki przegląda pola! Jak wiele zmian klubów Cisse przegapiłam, że mam wrażenie, że gra w OM? "Spirokulos". Z takim nazwiskiem po prostu trzeba być kolekcjonerem spalonych. To taki synonim do Thierry Henry. I Inzaghi. Cisse wygląda normalnie o.O
Tusk: Właśnie też mnie Cisse nieco zaskoczył swoją grą w Atenach.
Wu: W sumie lubię Polsat. Nie mam 44 piłkarzy na boisku {lol2} "Simą" - jaki Borek ma akcent o.O
Wu: "Leto"? {hahaha} To taki mix Grzesia Laty i Eto'o? {hahaha} Simastygmatyzm. No niech Borek przestanie z tym akcentem! {hahaha} NIKT nie ogląda ligii hiszpańskiej! {lol2}
Wu: "Panaty" brzmi jak "Pataty"
Tusk: Kulka ogląda {lol2} W ogóle Panata. Kojarzy mi się z patatem.
Wu: {hahaha} Karagunis na spalonym. Łaaaa...a taki śliczny gol by był! (Kiks Cisse)
Tusk: {hahaha}{hahaha}{hahaha} Telepatia! Simao z Mozambiku? Ależ obrona! Rensing by 2 razy wpuścił.
Wu: Ja zrozumiałam, że Simao z Mozambiku ma prawa transferowe do tego Brazylijczyka {hahaha} Mecz z nami to była masakra. A propos "nami", Jose powiedział, że mamy 15% szans na wygranie LM w tym sezonie.
Tusk: To ganz sporo. Louis stwierdził, że nawet Mistrza nie zdobędziemy{lol2}
Tusk: Spaloneiro. Jak Gomez. Ostatnio miał 8 spalonych.
Wu: U nas Cruz lubił spalone. Teraz namnażna je dla Lazio.
Wu: Właśnie, wyniku też nie ma. Karagunis jest wręcz nieprzyzwoicie poniewierany.
Wu: "Przede wszystkim tutaj zimna głowa" {hahaha}
Wu: Ale Karagunis zagrał zmyślnie. Myśl ulotniła się pewnie przed kopnięciem w piłkę, ale grunt to dobre chęci (dosłownie). Myślisz, że "Spirokulos" można tłumaczyć jako "Uduchowione stopy"?
Tusk: O, gol. A jak się miewa mój ulubiony dzieciorób? Do tej pory nie pogodziłam się z tym, że nas opuścił.
Wu: Simao z Mozambiku dostał siatę.
Wu: Czyżbyś mówiła o Lucjanie? Żao mi je, ale nie jestem na bierząco. Spalony po środku boiska? Hu hu
Wu: Oni nas orżnęli 3:3. Muszą wygrać z Athletico bo się pogniewam.
Wu: "Zawsze w ten sposób układa ciało, żeby wpadł w niego rywal" {hahaha}{hahaha} Ten bramkarz (Athletico) przypomina mi stylem naszego Julio.

PRZERWA

Wu: Jak dla mnie to Bożo ma tremę. Znowu upłynie tysiąc lat, zanim nauczę się nazwiska 3 eksperta {lol2} Szczepłka uczyłam się 1,5 roku {lol2}
Tusk: Stefan był git kolo. I mój ulubiony facio. Znajomi moich rodziców nie chcą jechać z nami do GaPa na narty, bo nie lubią Niemców. Stwierdziłam, że to dla mnie niepojęte, to mama mi wytknęła, że tylko ja Germańców tak kocham. Poczułam się gorsza.
Wu: Gorsza niekoniecznie, ale wyjątkowa na pewno {lol2}

II POŁOWA

Wu: Leto wszedł. Ale nie wygląda jak Lato ani jak O'bama :(
Wu: Ale śliczna bramka! Jaki lob! WOW!
Tusk: I wyrównanie. Świetne ropoczęcie dla Pataty!
Wu: O...zaraz powie o Interze..."Takimi zespołami" - poczułam się ważna {lol2} Co tam tak siwo?
Tusk: Pochwalił Werder?
Wu: Z nim nigdy niewiadomo. Ja wiem tyle, że jest kibicem Kurewskich (przepraszam, ale w dalszym ciągu strasznie mnie to śmieszy {hahaha})
Tusk: Coupet? To on jeszcze żyje? Bayern jest w pierwszym koszyku przy losowaniu LM o.O "Sędzia jest powietrzem" {hahaha}
Wu: Sędzia jest powietrzem. Bywa, że czasem zawieje mocniej.
Wu: Dobry, wyszkolony technicznie balans ciała.
Tusk: Leto! I jeszcze kółeczko! Wszystkie rączki w górę! Odwal się od defensywnej gry!
Wu: Losowanie jest we wrześniu? "Niechlujstwo" {hahaha}
Wu: "Euforia i pójście na fantazję" Greków? Borek ewidentnie przespał EURO.
Tusk: Grali bardzo euforyczną 5 w obronie. Jeszcze w sierpniu.
Wu: Ale Forlan wymiata. Ogółem atak Athletico jest impressive. O! Spirokulos! Kopę lat!
Wu: Może Forlan ma jakiegoś dziadka Polaka?
Wu: Karagnius! Ten bramkarz tak nieskładnie spada{hahaha}
Wu: No to Pataty są w dupie...
Wu: {hahaha} Coraz bardziej podoba mi się ten mecz {hahaha} "Huknął spod kolana jak z armaty" {lol2} (Leto na 2:3) Panathinaikos JEST niebezpieczny {lol2}
Wu: "Przy wysokim, czeskim obrońcu" Jardo, jak bylo v Texasu?
Wu: A ty dzisiaj wersja demonstracyjna? {lol2} Tylko jedna połowa?
Tusk: Przepraszam, robię ćwiczenia. Jeszcze jedna seria i wracam.
Wu: Tutaj podobnież Blasdmskddsfkrfffkmcdkmsculos, podonież 18-letni napastnik, prawiegol. Ogółem, nie wydaje ci się, że Borek nadużywa słowa "młodziutki"? Zazdrości?
Wu: Sorry Athletico, ale Pataty lubią doprowadzać do remisu 3:3.
Wu: Pataty przegrały :/ Ale czad mecz. Mam nadzieję, że Polsat będzie wybierał teraz tylko takie.

0 komentarze: