Wielkie towarzyszkie pożal się boże mecze

13 lutego 2009

Litwa : Polska (1:1)

Wu: Drzewiecki ma fryzurę od czapy {hahaha} [przyszłam na kawałek Wiadomości, żeby niezapeszyć]
Wu: Pan Szymański we Wrocławiu pracuje przy budowie stadionu na EURO{lol}
Wu: Mam białe zacieki na obrazie. Więc piłkarze będą mieli długie do stóp, białe kity. Dziadki Konrada!{lol}
Tusk: Przez Dziadków Konrada polałam się herbatą{hahaha}
Wu: Jesteś miłośniczką "Pięknych, umięśnionych, męskich ciał"?{lol}
Wu: Ale mamy odpicowaną drużynę! Orange, Nike hu hu. GDZIE JEST GMOCH?! Czy oni grali w futbol amerykański na plaży piłką do nożnej? o.O
Wu: IWAN!!!
Wu: Rostkowska ma wadę wymowy...
Wu: "Przegraliśmy z Litwą przed Mistrzostwami Świata w Bełchatowie" {lol} Cholera, 32 km i nie pojechałam.
Tusk: O shit! A taka okazja...Ej, ja z tej 11 znam tylko dwóch {lol}
Tusk: Cóż to za stadion?
Wu: Potruglaski. W jakiejś wsi. No ale Litwini wyglądają {lol} Skopią nam dupę tak, że się nogami nakryjemy.
Tusk: W takim razie Portugalczycy mają ładne wiejskie stadiony {lol}
Wu: Na ten mecz nie przyjechał ani jeden litewski dziennikarz. Cenią nas, nie ma co.
Kaa: No ja tylko widzę dużo niebieskich krzeseł. Aż za dużo {lol}
Wu: Litwa ewidentnie ściągnęła hymn od Niemców
Wu: 4 min - Co zrobił Cierzniak?! O taaak...bramkarz z Korony i obrońca Cracovii {hahaha}{hahaha}{hahaha}
Tusk: Litwini mają fajne nazwiska.
Wu: 6 min - Brawo Tralka, za plecy i dawaj! Bo twój kolega na flance ma 2 pary nóg.
Kaa: O...i znowu te niebieskie krzesła.
Tusk: Obstawiamy liczbę kibiców na stadionie : 3 z sędziami liniowymi.
Tusk: Polonia portugalska dopinguje. Dzikie mają te koszulki teraz.
Wu: Wyglądają jak z wielokrotnego odzysku. O...ale Litwa ma obrońcę ŁKS-u to szanse na stratę kretyńskiego gola się wyrównały. Ale on wziął tych kadrowiczów z klubów od czapy...gdzie jest MILA?!
Tusk: Ten polski bramkarz tak trochę w stylu Rensinga. Tylko, że Rensingowi by jeszcze piłka do siatki wpadła.
Wu: 11 min - GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL. BROOOOOOOOOŻEEEEEEEEK! Ale strzelił z 16, jak zwykle. Powinien się nazywać Van Brożekloy.
Tusk: Brożek! Asystował łeb Litwina!
Wu: Ale jeśli tamten strzelec pośredni ni był spalony, to mielibyśmy najszybszą bramkę z kontry w historii {lol} 13 min - Ależ Brożek to sobie ładnie wykombinował. Szkoda, że nasi jak widzą prostopadłe podanie to myślą, że to niedźwiedź i trzeba uciekać. Albo markować stoicki spokój stojąc jak słup soli. Co wybrali oni.
Wu: 16 min 16 sek - zagranie ręką. Szkoda, że nie zawodnika z numerem 16 {lol}
Tusk: Te koszulki przypominają mój fartuch z lecznicy{lol}
Tusk: Leo ma gagę. Dostał od kogoś?
Wu: Nie zwróciłam uwagi. Ale oglądałaś to video na zczuba jak piłka wpadła przez dziurę w bocznej siatce?{lol}
Tusk: Statystyka godna Rangersów. Jeden strzał - tyleż goli.
Tusk: Nie uznali {hahaha}? Ale w gimnazjum ja tak strzeliłam raz gola{lol}
Wu: Ograli Rumunów, phi. Pewnie połowa z podstawowego składu była chora. Chivu na pewno miał coś z barkiem.
Wu: 20 min - Ten co wyrzucał z autu miał dwie kity na uszach{lol}
Wu: Komorowski! To na pewno jakaś rodzina Wujasa. Normalnie jakby mierzył w tę poprzeczkę{lol} Ja zawsze byłam kapitanem w gimnazjum. I robiłam za takiego Zidane'a{lol}
Tusk: Ja zawsze chciałam grać Willy'ego ([*]), ale tam nie było czegoś takiego jak obrona, pomoc i atak-każdy spełniał te 3 funkcje zależnie gdzie stał{lol}
Wu: Kiedy my straciliśmy bramkę bezpośrednio z autu? Ta... 25 min - I znowy po stałym fragmencie gry.
Wu: U nas zastanawiali się 2 godziny jak kopnąć, żeby trafić{lol{ Z tego co tu widzę to chyba mamy to we krwi{lol}
Tusk: A to Litwiny jedne...
Tusk: Czy to ważne kto strzelił? Jest 1:1 i odpadamy z Pucharu Czekoladowego Mleka ;( to koniec tej reprezentacji ;(
Wu: {hahaha} Znowu dostali zły protokół meczowy {hahaha} Zawsze tak jest jak ta lama komentuje.
Wu: Wypił mu piłkę!
Wu: 35 min - "Cierzniak dobrze łapie piłkę"
Wu: Teraz już wiem co mieli na myśli, mówiąc że nasi piłkarze nie mają podstaw. Fakt. Nie umieją biegać. A to ani chybi podstawa{lol}
Tusk: A kiedyś Danielek strzelił samobója jajami!
Tusk: Litwinom jest tak zimno w Portugalii? Rozumiem, na Litwie tropiki. Niektórzy Polacy w sumie też długie rękawy mają.
Tusk: Bezpośrednio na bramkę? Chyba na Marsie
Wu: Ty też masz wrażenie, że te ich ubrania są sporo za duże?{lol}
Tusk: Mówię, że jak mój fartuch{lol}
Wu: 40 min - Ale Brożek zrobił grymas w stronę tego Litwina {hahaha} Tak. Taka znakomita, że aż nic z tego nie wyszło. Ale nasz sztab wygląda {hahaha}
Wu: Sampdoria śmierdzi...
Tusk: Ten z numerem 23 mówi brzydkie słowa.
Wu: A po litewsku czy po polsku?{lol}
Tusk: Po polsku{lol}. Komorowski umiera!
Wu: Ciekawe czy on i jego Pyta też mają stosunki partnerskie. A ten z kitami na uszach to Celeban{lol}


II POŁOWA


Wu: Iwański komentuje, a ja znowu poszłam kupę{hahaha}
Tusk: A na TVP Info Giertych o.O Bełkocze niczym Biszkopt
Wu: Reszta wpadła w czarną dziurę ["A na boisko wyszło tylko kilku polskich piłkarzy" - Iwański}
Wu: PEREIROOOOO! <3
Wu: Zaczęli. Iwan się zamknął, a Garguła aż usiadł z wrażenia{lol}
Tusk: La Lune!
Wu: Dlaczego nie gra Piotr Małecki?
Tusk: Pewnie z tego samego powodu, dla którego dziś zamiast Kocha występował Kofler.
Wu: Jak piłkarze ręczni przylecieli to nożnych tak perfidnie olali kibice{hahaha} "Afera korupcyjna zatacza coraz większe kręgi" Szkoda, że nie wpadła po ciebie do studia.
Wu: "Paweł Garguła"{hahaha}{hahaha} Ale mu Luka zarył kolanem {lol}
Tusk: Paweł Garguła? Jakiś nowy?
Tusk: "Co masz zrobić w środę, zrób dzisiaj" - o nie, nie mam zamiaru pisać klasówki z fizyki jeszcze dzisiaj!
Wu: Trzyma się za głowę, bo cię usłyszał.
Wu: No to skoro Skerla nie siedzi na ławce to musi stanowić smutny obraz samotnego Litwina na trybunach{lol} Złe zagranie stopera Cracovii to jakby norma.
Tusk: Przez kryzys piłkarze na Litwie są bezrobotni.
Wu: 55 min - Garguła bardzo w bełchatowskim tempie. Ładniej by to wyglądało, gdyby wpadło.
Wu: Teraz to gramy jak 11 Gattusów.
Wu: Jeżeli bramkarz grał tuż za plecami obrońców, to gdzie Polkowski ma twarz?
Wu: Statystykom pracującym dla Tygodnika Kibica musi się naprawdę nudzić w pracy.
Wu: Roger też nie umie biegać. Oni grają jak włoska młodzieżówka. Tyle, że Włosi mają Balotelliego. My mamy...
Wu: Zaryzykuję...Mamy Gargułę!{lol} Dzięki niemu chociaż coś się tu dzieje.
Wu: Może Małkowski chce za mocno?
Wu: Ciekawe czy za czasów Uni Lubelskiej reprezentację piłkarską też mieliśmy jedną{lol}
Wu: "Hahahaha"{hahaha}
Wu: Zdjęli Brożka, a kity falują i świecą{lol}
Tusk: "Na tą ostatnią ćwiartkę....spotkania oczywiście" -.-
Wu: Nie ma już ćwiartek. Teraz są unijki. "Garguła, garguła"{lol} No jakby Garguła strzelił w 69 minucie to bym umarła ze śmiechu.
Tusk: "Garguła garguła" to polska odpowiedź na Kazima Kazima?
Wu: Czy my jesteśmy jedynym zespołem, który nie umie wykonywać stałych fragmentów? Ale ci bez klubu są fascynujący{lol}
Wu: Jak się ma takie tuzy jak obrońcy Cracovii w składzie. Gorsi są tylko obrońcy z Zabrza. 73 min - Roger to jest chyba głupi.
Wu: Ten, co jego seksowną stopę kadrowali ma takie same korki jak Zlatan.
Wu: Ekstraklasa chce być jak Liga Mistrzów?
Tusk: Za 3 tygodnie? A ja myślałam, że to Bundes jest opóźniona.
Wu: W Niemczech nie wiedzieć czemu jest cieplej. Nasi by teraz zamarzli, przynajmniej w teorii{lol}
Wu: Wiem kogo mi przypomina ten litewski trener! Gościa od Chaccaron Maccaron!
Wu: Techniczny Leo zaatakował {lol} Stąd ta gaga.
Wu: Mecz w futbolu amerykańskim? Fajne miasto. Tak polsko brzmiąca nazwa.
Tusk: Futbol Amerykański to polska kolonia niedaleko Lizbony.
Wu: Zwolennicy tarczy antyrakietowej?
Tusk: I wierni widzowie Super Bowl!
Wu: Super Miska{hahaha}
Kaa: Póki co, nawet Roger Pereiro nic nie pokazał.
Wu: E no, pracuje jak troszkę leniwa mróweczka i ze dwa razy był samolubny i z raz zagrał debilnie.
Tusk: W skokach pierwsza trójka zawsze dostaje wazony, ale bez kwiatów. To jest dopiero tragedia.
Wu: Ale my gramy o Światową Filiżnakę. Nie wiem co gorsze{lol}
Wu: Litwini mają ubrania firmy Seler {lol}
Kaa: Reakcja mojego ojca po meczu "Szmaciarze" xD

oraz Polska : Walia (1:0)

Wu: O! "Zapraszm widzów do TVP Sport, bo w Jedynce będzie dobranocka"{hahaha}. Szpak..."Leo chce być w świetle jupiterów"
Wu: Czy Nike dał nam stroje z jakiejś bardzo starej, rumuńskiej szafy? O, Stefan! Nie zauważyłam go{lol}
Tusk: Niech zgadnę, nie transmitują skoków?
Wu: No chyba nie zamierzasz się gniewać?
Tusk: No chyba to zrobię {lol} Mam gdzieś dobranockę, ja oglądam jedynie Garfielda. Ojojoj, a gdzie Ebuś?
Tusk: Tam jest jasno o__________O Ale dziwne {lol}
Wu: Jedna trybuna {lol} A to podobno my mamy zaściankowe stadiony. Przepraszam, ale Widzew ma 3 plus jedna remontowana. Znowu Iwan...
Wu: Reprezentacja.pl{hahaha}{hahaha}
Wu: Dlaczego trener i reprezentacja są sponsorowane oddzielnie? Dlaczego tam jest tak jasno? O. Tej wersji reprezentacji już trochę dopasowali stroje. Ale [Walijczycy] brzydcy są. O matko...
Tusk: Bellamy? Skąd ja go znam?
Wu: Jakiś pan Walijczyk się wczuł {lol} [Machał flagą za plecami i darł się na cały głos podczas hymnu]. Leo splunął {lol} Lewandowski! [Robert xD]
Wu: Rodrigo Pereira{hahaha}
Wu: Co...to...jest...za...stadion?{lol}
Wu: Krzynio ma przykurcz twarzy. Ktoś tam siedzi ze stoperem?{lol}[Apropo minuty ciszy, która wyjątkowo tym razem trwała minutę] Bellamy? Nie wiem, czy nie LFC
Wu: Walijczycy nas nie lubią. 2 min - Hensay. Widać, że geniusz. No to w co jest ubrany sztab to są dresy dla ubogich.
Tusk: Ale zrobił Rensinga.
Wu: "Polacy długie podania"?{hahaha}
Tusk: "Uwolnił się z niewoli Felixa Magatha" - zły Szalik. Krzynka zniewolił.
Wu: 5 min - Ja Lewandowskiego normalnie uduszę. Czy on ma astygmatyzm czy co?!
Wu: 6 min - Trudno żeby się nie zorienotwali, jak piłka leciała lewemu koło ucha.
Wu: "Jebać PZPN" {hahaha}{hahaha} To pewnie ze specjalną dedykacją dla Laty{lol}
Wu: Bellamy jednak ManCity. Ciekawe co ma w sobie takiejgo Najasz czego nie ma Puma? Tęsknie za Brożkiem...
Tusk: Garguła do Garguły. A myślałam, że tylko Bawarczycy potrafią zagrywać sami do siebie.
Tusk: Na podstawie tej ankiety PZPN podejmie decyzje?
Wu: O ile wcześniej kibice nie zniszczą Laty{lol} Oni to już chyba sami nie wiedzą czego chcą...
Wu: A wracając do tej akcji z drugiej minuty, z Rensingiem naprawdę jest aż tak źle?{lol} Wasyl znowu struga Rambo.
Tusk: Rensing i Biszkopt to jak ziemia i niebo, niestety. Tęsknię za Biszkopcikiem ;(
Wu: 15 min - "Bardzo niewiele nam zabrakowało" Dlaczego Krzynówek w ogóle gra?
Tusk: Bo się uwolnił z niewoli egipskiej!
Wu: 18 min - Daleko, daleko za górami, za lasami biegał sobie po 16 metrze Fabiański.
Wu: Koszulki bez nazwisk są totalnie dzikie. Zgubili piłkę {hahaha}{hahaha} 21 min - Może mi ktoś po krótce wyjaśnić intencje Gregory'ego?{lol}
Wu: 22 min - Czy Boguski ma naszych napastników za klony Powella?
Wu: 27 min - Krzynówek próbuje zgasić słońce. Bellamy też ma światłowstręt, ale w drugą stronę.
Tusk: Krzynówek a'la Ciacho. To jest Hannover 69!
Wu: Już widzę jak Lech wygrywa z Udinese.
Wu: 29 min - Oni nam przeszkadzają! Zaczęli coś śpiewać o trenerze, ale nie słyszę dokładnie{lol} Znowu "PZPN"{lol}
Wu: Nie gadaj Maciek! Ja mam 2 Kity na liście strzelców!
Wu: My nie umiemy biegać. Nie umiemy wykorzystywać stałych fragmentów. Co my w ogóle umiemy?
Tusk: Jakby to wpadło, to bym się śmiała. Kibice poirytowani.
Wu: Nic nie przebije pierwszej bramki w meczu z USA. Krzynówek zrobił w 16 malakser.
Wu: Zaczęło się, Iwan, od złego zagrania tego 69 letniego reliktu.
Tusk: Iwan odkrył walijski mur. Co za fart...
Wu: Lepiej późno niż wcale {lol}
Wu: 38 min - Lewandowski, nie graj piachu. Wołają Leo{lol}
Tusk: Oni strzelą nam do szatni tego gola. Wołają Leo na wódkę!
Wu: 40 min - Nie chce nic mówić, ale obiektywnie rzecz biorąc to robią z nami co chcą. Bellamy ma coś takiego w sobie, że go nie lubię.
Wu: 42 min - Hensay chyba jednak nie jest Rensingiem{lol} Ale Lewy jaka bomba w nogach
Tusk: Wrzask Iwana nr 1
Tusk: Rensing miewa też przebłyski {lol} Czasem
Wu: "Walia : Polska 1-0"?{hahaha} Iwan chyba coś wie{lol}


Wu: Ej! Ja nie mam TVP Sport!...:(. I co teraz? Nie zobaczę agonii? [Nie zobaczysz...]
Wu: Ale ekspresowa dobranocka.
Wu: Powiem ci coś, Czyny Nie Cuda!{lol} Nasi piłkarze powinni częściej oglądać spoty niby-wyborcze PiS-u{lol}

II POŁOWA

Wu: Borubar i Perejro! Ło...i Ebi! Cały zestaw. Ale będzie fajnie!
Wu: Gdzie jest Ebi aka Włodek Smolarek?
Wu: "O ludzie, ludzie"{hahaha}
Wu: 52 min - Łobodzński ssie. Czy ty też widzisz pewne analogie pomiędzy Zlatanem a Ebim?{lol} Walijscy kibice nas chyba ze swojej połowy wyganiają{lol}
Wu: 55 min - O ta. A Wasyl znowu Rambo. Ty, no Ultrasy przyjechały{lol}
Wu: 58 min - "Z dużej chmury mały deszcz" Ja wiem, czy z Rogera taka duża chmura{lol}. Czyli Gazetta dello Sport się teraz nad Webb'em pastwi?
Wu: 61 min - BROŻEK!
Tusk: 61 minuta! Zauważyłaś, że 61 to odwrotność 16 {lol}?
Wu: 61 min - Roger, jak ofiarnie. Nie uszło to mojej uwadze{lol}
Wu: Wreszcie mamy jakieś rzuty rożne.
Wu: Ja się tam Leo nie dziwię. Nikt go nie lubi, to co ma się cieszyć. Mój Mąż przez swoją debilną fryzurę jest podobny do Smolarka.
Tusk: Ja go lubię! Co się stało z reprezentacją Polski, że od EURO gra jak dupa?
Wu: Ćwiartka{lol}
Wu: Zważ, że zdarzył się nam też mecz z Czechami. Oni zawsze tak grali {lol} Tylko nam wmówili, że jest inaczej {lol}
Wu: 67 min - Roger mu podpowiedział!
Tusk: Jak ktoś raz zszedł z boiska, to może na nie wrócić w tym samym meczu?
Wu: Nie{lol} A czemu pytasz?{lol}
Tusk: Ten bramkarz mnie tak zainspirował {lol}. A dlaczego nie może? A jak się trenerowi nagle odwidzi {lol}?
Wu: FIFA ma to w dupie{lol}
Tusk: A gdy zawodnik, który wszedł z ławki donza kontuzji? Ciekawa jestem ,jak to uzasadniają.
Wu: Kocham tę reprezentację! Szkoda mi tylko, że jak nie pojedziemy na Mundial to nie będzie takich kwiatków jak mecz z Ekwadorem{lol}
Wu: "Teraz sędzia przydał się do czegoś naszej reprezentacji"{lol} No i była zmiana na plus. W pierwszych 18 minutach. 78 min - Uwielbiam Lewandowskiego za ten atomowy strzał, ale tak trochę celniej to by się nie dało?
Wu: 79 min - Ale Roger strzelił ZAJEBISTEGO GOLA <3333333333333333333333333333333333333333333333333
Tusk: Co za gol {hahaha}{hahaha} Ekstra{hahaha}!
Wu: Człowieku, takich goli to nawet mój Mąż nie strzela. To było śliczne! Cudowne! Co on robi w Legii na boga?!{lol}
Tusk: Publiczność woła "Idź na całość"?
Wu: "Get out"er jest cudowny!{hahaha}[hahaha}
Wu: Znowu "get out" {hahaha}
Wu: WYGRALIŚMY!!!
Wu: "Taki jest futbol"{lol} Bellamy. Ładna mi młodzieżówka.
Wu: Szpaku ma mimimkę trochę jak Gajdowska. Jak dla Żewłakowa to jest porządny mecz, to ciekawe jak wygląda super mecz. Ekwador? Pod kilkoma względami tamten był super{lol}
Wu: "Pocieszające jest to, że Roger strzelił bramkę nie ze spalonego" Szczepłek, jednak jest kretynem.

0 komentarze: