Kwadwa xD

27 lutego 2009

Tytułem wstępu piszę, że przed rewanżami autentycznie peniam {lol}
A poza tym jestem delikatnie rzecz ujmując anoiwruk, także ponad pewne granice się nie wzniosę.

Komentują:

Wu (The Evil One)
Premier
Maa aka Kłamczuch

Mistrzy


Wu: Nie uważasz, że Gmoch wygląda dziwnie? Gerro nie gra w podstawowym składzie?
Wu: Lato był widać wspierany przez kilku kolegów w kuracji odchudzającej {lol} A Szczepłek niebyłby sobą gdyby komuś nie dosrał {lol}
Tusk: Ciekawe czy zagra Krzychu? Jeśli tak, to mamy samobóje załatwione. Gmoch, Engel! Tęskniłam za nimi!
Tusk: Stefan, ale dowcip! Hehehehehehe! Jesteśmy za LFC no nie?
Wu: Mhm xD
Tusk: "Head & Shoulders nie trać więcej włosów"? Już widzę jak ktoś wchodzi do sklepu i mówi: "Dzień dobry, poproszę Head & Shoulders nie trać więcej włosów"{lol}
Wu: Rosetti puścił u nas gola ręką na derbach {lol}
Tusk: On nie sędziował finału ojro?
Wu: Ramos ma po prostu farta, czy naprawdę jest takim zdolniachą trenerskim? "Nie ma presji na Raul" {lol} Ludwiku Dorn i Sabo?{lol}
Wu: Owszem, ale nie przypominam sobie żadnego gola ręką {lol} Gra Higuain?
Tusk: Z nami też w 1/8 przegrali =D [Real z Bayernem dop.aut.]
Tusk: Chyba tak, nie skupiałam się na składach. Bayern pewnie już ze 2:0 wdupia [Wygrali 5:0 xD]
Wu: Ty weź nie zachowuj się jak ja wczoraj. Ja przynajmniej miałam powody {lol} Gra Higuain! xD
Wu: 4 min - Robben wymiata. Dlaczego my go nie kupiliśmy? Dlaczego?
Tusk: Kulka się na mnie sfochała, bo powiedziałam, że w Realu fajni ludzi grają {lol}
Wu: Bo grają. A ona niech nie będzie taka mądra {lol} Hyppia? Przecież on z tysiąc lat nie grał.
Wu: 9 min - Aut dla Królewskich, który wyrzucał gracz LFC {lol}
Tusk: "Aut dla Królewskich" - Królewski Liverpool!
Tusk: Podobno w Lizbonie mają miejsce iście dantejskie sceny typu, Lahm na bramce. Dobrze, że nie muszę tego oglądać.
Wu: 10 min - Fakt. Bez Gerro grają trochę zachowawczo. Ale szczerze mówiąc, nie dziwię im się {lol}
Wu: 12 min - Dwie przewrotki. Tylko po co.
Wu: 13 min - Dlaczego on tego nie odgwizdał? Ten mecz znowu jest ZA ciekawy {lol} Nie będzie 100 smsów jak z meczów naszej reprezentacji {lol}
Wu: "Van der Fart" {hahaha} Pożegnać się? Przecież dopiero co przyszedł!
Tusk: Metcelder, no tak. Fan der Fart ma dość RealQu? Ojojojoj...jakże mi przykro.
Wu: Mnie będzie przykro, jak do nas mu się zawidzi przyjść. Chyba, że Zlatan przestał chować urazę, w co wątpię. Liverpool robi Grecję {lol} Ewidentnie.
Tusk: Mam dziwne wrażenie, że po ty meczu [Sporting - Bayern] Beckenbauer będzie dzwonił do Pyzy i Biszkopta i będzie błagał, by wrócili. Albo sam Bayern przejmie i da Butta na bramkę.
Wu: 20 min - Kapitalnie? Czy ja wiem? Raczej instynktownie. Ale LFC utwierdziło mnie w przekonaniu, że robi Grecję {lol} To poszło z kontry. Ale ładnej xD
Wu: 22 min - Jakby teraz ktoś z Liverpoolu doszedł do tej piłki, to byłby gol na czysto. Ej, Dzieciak. Nie schodź ;(
Wu: [do -> Moloko] Strzelcie jakieś potężne, masywne, widowiskowe goliszcze!
Moloko: Powiedz to Torresowi. Na razie boimy się pola Ikerasa. W drugiej może być bomba.
Wu: 28 min - Wizualnie też dojrzałeś Fernando. Ten zarost. Mrau. 29 min - No, akurat Higuainowi bym wybaczyła {lol}
Tusk: Reina broni na pajacyka {lol}
Wu: [do -> Moloko] Szpak jest dzisiaj fanem "grania po ziemi" {lol}
Tusk: Czy ten "Tygodnik Kibica" to jakiś sponsor SzpaQa?
Wu: Ja się zastanawiam kto do niego pisze {lol} Anka mówi, że w drugiej połowie może się coś urodzić {lol}
Wu: 33 min - Takim czymś to...może by Przyrowskiego wystraszył. Albo Fabiniaka.
Tusk: Rensinga to na pewno {lol}
Wu: Rensing to by z bramki uciekł gdzie pieprz rośnie. 36 min - Marcelo spełnił oczekiwania Szpaka! Po ziemi!
Wu: 38 min - Teraz to ja się wystraszyłam {lol}
Wu: Ale w sumie to trochę tam pusto [na Santiago Bernabeu]. Olali?
Wu: 40 min - Liverpool ma coś z zapłonem nie tak dzisiaj.
Tusk: "Robben, ładny taniec" - też mi się podoba. To walc angielski?
Wu: 41 min - Piękna pozycja. Mogłabym podać nawet polskie nazwiska, które by w tym momencie strzeliły{lol}
Tusk: Np. zezowaty Podolski {lol} Podobno gol w Lizbonie. Obstawiam, że strzelił It's my wolf.
Wu: 42 min - Carragher, profesorze {ukłon}
Wu: Sprawdź sobie. Ja tutaj cały czas jestem. 44 min - Jakby to wpadło, to śmiałabym się z Casillasa przez tydzień {hahaha}
Tusk: Byłby Kuszczak!
Tusk: Nie, jakiś Liedson. Lubie Klinsmanna, ale niech spieprza.
Wu: Liedson nie jest jakiś. To całkiem niezły pułkarz. Więc teoretycznie nie masz się czego wstydzić {lol}

PRZERWA

Wu: Gmoch nadciąga! "Ten mecz jest jak trudno grać i zdobywać bramki" {hahaha}
Tusk: Nie mam, bo teraz się okazało, że moja Żona sobie ze mnie jaja robiła {lol}
Wu: [do -> Maa] Nie kłam Łaszczanki! {lol}
Maa: {lol}

II POŁOWA

Wu: Tak żeby formalności stało się zadość. Za Marcelo - Guti.
Wu: Z "duzum animusm" Real zaczął. Z duzum.
Wu: [do -> Maa] Oglądasz te szachy, czy może coś innego?
Maa: W sensie Bayern? Oglądam. Ale Hamit nie gra i mnie to boli.
Wu: "Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki!"{lol} Ta. Zidane'a na szamana chcą wziąć to ten się dziwi.
Wu: [do -> Maa] W sensie Real. Moja N-ka nadal odłogiem {lol}
Tusk: Póki co, tylko w spotkaniach Chelsea i Bayernu padły bramki.
Wu: Wczoraj bramki popadały gwałtownie i same prawie remisy z tego wyszły {lol} Nie ma zegarka!
Wu: Robben w boczną siatkę i podobno zawsze chciał strzelić gola Realowi {lol} Gerro się rozgrzewa.
Maa: Nie oglądam już Bayernu. Hamit nie gra, mam to w dupie.
Wu: [do -> Maa] Tutaj zaraz wejdzie Gerrard. Może się zrobić ciekawie.
Tusk: Robben z Krzysztofem pewnie ćwiczy samobóje na treningach.
Wu: A Krzysztof to chociaż na ławce dziś siedzi? On zgłoszony do tego etapu rozgrywek w ogóle jest? {lol}
Wu: 55 min - Torres zapuścił wąsy i przybrał postawę nieco bardziej hard. Nie wiem, za które z powyższych, ale dostał żółtą kartkę {lol}
Tusk: Krzyś ma swój Real teraz. To samo Rafalek vdV. Było Bundesligi nie opuszczać.
Maa: Yyy. Oszukałam Żonę, bo właśnie Bayern oglądam {lol} Nie, jakoś ani Real, ani LFC mnie nie pociągają {lol}
Wu: Ale Mój Ulubiony Holender to chyba kontuzjowany jakoś jest. "Kolejny faulowany Robben" to jest ich kilku? "Spojrzmy" Szpakowy syntezator mowy, wersja demonstracyjna?{lol}
Wu: [do -> Maa] No co ty. Ta przerwa między zębami i Higuaina{lol}
Tusk: Reina wybił tak w stylu Lehmanna{lol}
Wu: 60 min - Banayoun ma zwyczajnego stracha. Ale jest co komentować {lol}
Wu: 61 min - Zszedł Torres {lol} "Szalejący Robben" {lol}
Wu: 62 min - Higuain znowu w boczną siatkę. A na co on Francuzom?
Wu: [do -> Moloko] Ciekawe dlaczego nie gra Drenthe, hm...
Wu: 66 min - Higuain nie rozumie, że popchnąć to nie to samo co być popchniętym{lol}
Wu: Ja muszę sobie w końcu Rensinga na youtube pooglądać {lol}
Tusk: Nic ciekawego, wierz mi{lol} Pamiętasz Zenit, pierwszy mecz? Prawie wpuścił gola między nogami. Chyba Ze z lini bramkowej wybił.
Wu: 68 min - Robben chciał trochę Zlatana z meczu z Ajax - NAC Brenda z 2004 zrobić. Ale z całej akcji zrobił może z 2/5.
Wu: LFC! Wygrajcie! Czy on może przestać pieprzyć o Lassanie?
Tusk: Według telegazety w Portugalii jest 0:3, ale ja jej nie wierzę{lol}
Tusk: GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! To jest to! Cały mecz atakuje Real, by z wolnego gola strzelił Liverpool{lol}
Wu: Mogę w necie zerknąć, po meczyku. Jak mój ojciec raczy przestać bezcelowo hasać po Naszej Klasie.
Wu: 78 min - Higuain już zamierzał zaatakować boczną siatkę {lol}
Wu: 81 min - "Kuyt wykorzystał to, że go mocno pociągał" GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
Wu: [do -> Moloko] Gratuluję. Oby tak dalej!
Moloko: A Yossiego obgadywałam cały mecz! Zwracam mu honor.
Wu: 83 min - Ale Real bliźniacza sytuacja. SKIT!
Wu: 83 min - Ha! Raul, ty dzięciole!
Wu: [do -> Moloko] My z Tuskiem też wam kibicujemy! Macie Premiera i Mnie po swojej stronie! {lol}
Moloko: To niewątpliwy zaszczyt ;)
Tusk: Ale mu przywalił w kolano o.O
Wu: 86 min - Gago, żółta. LFCiaku śpiewają Que sera sera {hahaha}{hahaha} GERRO!
Tusk: Lukas?!
Wu: Ano Lukas {lol}
Tusk: o.O. Dziękuje za informację [o wygranej Bayernu]. Cięzko mi będzie w to uwierzyć. Powinnam przeprosić Klinsmanna?
Wu: {lol} Mhm i do tego na 0 z tyłu xD
Tusk: No i piknie, Liverpool wygrał!

Pietrucha


Wu: Czy Iwan wyznaje zasadę "Może mi się uda, bo ja wierzę w cuda"? 15 min - Stilic, było podać.
Wu: Bandrowski po prostu zmienił sobie rękawiczki, a ten że od razu jakiś dramat {lol}
Tusk: Iwan mówi tak, jakby to była 89 minuta i Lech prowadził 3:0 {lol}
Tusk: "O milimetr spóźnony" - ja się spóźniłam o kilodżul.
Wu: "Dopadli go i sfaulowali" powiedział to tak, jakby conajmniej ktoś go zgwałcił w centrum Warszawy,a nie faulował na stadionie w Udine.
Wu: Jakby ten mecz skończył się takim [0:1] wynikiem, to premiuje Lech?
Tusk: Tak. Zwycięstwo, albo wysoki remis.
Wu: 19 min - Ale mastery. Iwan szybciej, szybciej.
Tusk: Pewność własnej wartości to hybryda pewności siebie i poczucia własnej wartości.
Wu: Tak. Zmieszana, nie wstrząśnięta
Wu: Moim zdaniem Smuda byłby zarąbistym trenerem naszej reprezentacji.
Tusk: Juskowiak zachęca do faulowania? To tak, jak Bryndziak tuż przed konkursem kazał nam zrobić ściągi {lol}
Wu: Lech już jest lepszy od Juve, bo pierwszy mecz zremisowali. I nie zobaczysz Juskowiak długiej drogi Udine w pucharze UEFA {lol} "Zawsze będzie wyglądał jakby urwało mu nogi"{hahaha}
Tusk: WerdereQ na razie przegrywa. Ej, bo informatora zwolnie. Mój tata wrzuca mi na Bayern {foch}
Wu: {lol} Czekałam aż powie, że leży {lol} 26 min - Człowieku, to jest dopiero pół godziny meczu. Jeszcze nic nie wygrali. 27 min - WOOOOOOW. Tam powinien być gol.
Wu: Iwan mówi o sobie? {lol} Mój telewizor brzmi jak permanentnie odkręcane, gazowane picie {lol} 30 min - "Uf"{lol}
Wu: Domizzi jest jedynym piłkarzem, którego lubię z Udine {lol}
Wu: Ten włoski bramkarz wygląda trochę jak Gattuso {lol}
Wu: Di Natale też jest nice. "Kto mieczem wojuje ten od miecza ginie" Iwan. Aforyzmy zostaw mnie.
Wu: 35 min - Bosacki, profesorze xD
Wu: 36 min - Asamoah sam się przewrócił {hahaha}, albo Lewandowski sfaulował go siusiakiem {lol}
Wu: Mój ojciec ostatnio zapytał "A kto to jest Zlatan"? {lol}
Tusk: A mój w ogóle myślał, że kibicuje Milanowi. Był zaskoczony, gdy dowiedział się, że tak nie jest.
Wu: I nagminnie myli nas z AC Milanem {lol}
Wu: 39 min - Piłka była szybsza niż Quagiarella {lol}
Wu: "Nie! To Stilic!"{hahaha}{hahaha}{hahaha}{hahaha} Przecież my jesteśmy Włochami północy! {lol} Szkoda, że ta twoja Szybka Piłka jest szybka tylko z nazwy.
Wu: Wygląda na to, że Lech zrobił złoty interes kupując Mańka {lol} Który numer ma ten Prawa Noga i na jakiej pozycji gra?{lol}
Wu: 46 min - To było stresujące {lol}

PRZERWA

Wu: Ale śliczny ten gol Rengifo [The Wu dopiero od 16 minuty oglądało, czyli jakby nie patrzył, po golu]
Wu: Czy oni nie mają innych problemów? A taka Krysia to co, Anglik niby?! [Dyskusja Iwańskiego z Juskowiakiem na temat ew. zwycięstwa Lecha, w którym jest sporo obcokrajowców i czy można to wówczas nazwać "polskim sukcesem"]
Wu: Z Pucharu UEFA mają takie ostro ascetyczne studio {lol} Lech miałby grać z Zenitem? {zaciera rączki} O, twoja reklama leci! {lol}

II POŁOWA

Wu: Floro Flores to jakiś lowelas?
Wu: [do -> Kaa] "Z czuba po prostu co tu dużo ukrywać" {lol} My komentujemy z premierem xD
Tusk: Albo gej.
Kaa: Eee...z kim? xD
Wu: Flore ma twarz, włosy i minę lowelasa {hahaha} Wygląda jak młody Zlatan bez krzywego nosa.
Wu: Król Julian!!! {hahaha}
Wu: [do -> Kaa] Tuskiem, Tuśką, Łaszczanką lub po prostu Martą N. xD
Wu: Tomaszajto tak robił? [wyrzucał z autu na długość 30 metrów] Flore nie dosyć, że wygląda to jeszcze fruwa. 47 min - Ale pięknie zanurkował {lol}
Wu: Skoro nie mają swojego gracza Udinese to muszą zgłosić np. ? Albo bz. ?
Tusk: Bz = brak zeszytu {lol}?
Wu: Brak zawodnika {hahaha}
Wu: [do -> Kaa] Floro Flores to jest po prostu totalny playboy {lol} Co robi Lech? Grajcie jak w pierwszej połowie!
Kaa: Nie wiedziałam, że Asamoah jest w Udinese.
Wu: [do -> Kaa] To jest Kwadwa Asamoah. Nie ten z Schalke.
Kaa: Aaa. Już myślałam, że Gerald xD
Wu: [do -> Kaa] Mhm. Dlaczego ten inteligent do 7 boleści ciągle myli kompletnie niepodobnych do siebie Stilicia i Lewandowskiego? 56 min - Gol. Pepe. Mają ponad pół godziny. To Lech, odrobią to.
Wu: Flores wszystkich rozkojarza. Ladyboy, cholera {lol}
Tusk: Ja wiedziałam, że Pepe to zło. I Flores również.
Tusk: Według telegazety jest wciąż 0:1 {lol}
Wu: Dobrze by było {lol} Przegapiłam 61 minutę. No jak dalej tak będą grać, to już nie będę taka pewna czy im się to zwycięstwo, jeśli do niego doprowadzą, należy.
Wu: Iwan tak fajnie wzdycha w tym studiu co jakiś czas. 68 min - Co się stało z Lechem?
Wu:67 min - Bosacki, z całym szacunkiem, ale nie jesteś na takie coś za stary?
Kaa: Eee...wyłączam TV. Nie chce na to patrzeć.
Tusk: "Na ławce to raczej trudno" Odkrywcze.
Wu: Można grać! W chińczyka np! Oni w Udine mają jakieś mocno od czapy numery.
Wu: 71 min - ła ła ła ła ŁAAAAaaaaa...Dupsko
Wu: 72 min - Lech drzemie, ale trochę mniej intensywnie niż chwilę temu.
Wu: Niedosyt, to jest cholera jasna mało powiedziane!
Wu: 80 min - Wilk rozkręca się jak Legia na jesieni.
Wu: 81 min - O matko...
Tusk: Ja pierdziele. Kwadwa prawieminimalniegol.
Wu: Chciałaś powiedzieć "poprzeczka". W Poznaniu są za SLD, że Kwadwa się nad nimi tak pastwi? {lol}
Tusk: {hahaha{hahaha}{hahaha}{hahaha}{hahaha}{hahaha}{hahaha}{hahaha} Aż mnie brzuch rozbolał {hahaha}
Tusk: Iwan jaki bulwers {lol}
Wu: Iwan robi się coraz bardziej markotny. Szczerze? W sumie, niech wygra lepszy.
Wu: 87 min - Iwan! A ty, a ty! To było sarkastyczne! Ale Dida z Celitcem mi się przypomniał {lol} 88 min - Iwan to już prawie płacze. On kocha wszystkie polskie kluby?
Wu: 89 min - Kikut to jest jakaś totalna lufa.
Wu: Masz jakieś info o innych? 90 min - Gol.Zabiją Kikuta w szatni. Mówię ci.
Tusk: ...kto spłodził Kikuta?
Tusk: Milan - Werder 2:1, to wiem.
Wu: To kuzyn Kity.
Wu: Nie chcę dogrywki. Lech do domu. Zaraz im 3 gola strzelą.
Wu: Kikut jest z Warszawy, albo jest wypożyczony z Legi, albo zamiast na trening łyżwiarstwa figurowego poszedł na nożną.
Tusk: Po jakiej przerwie Iwan?
Wu: Nie wiem czy chcę słuchać, dlaczego nie wiedzą co się stało {lol}

0 komentarze: